Wednesday, November 14, 2007

socratic questions website/december book

Mariatte emailed me the following link on Deep Learning, which includes plenty of information such as a taxonomy of Socratic questions and how to give feedback to students regarding their questions/critical thinking, among other topics. It's a great follow-up to our last book!

Speaking of books, last week I-Chant emailed the DL regarding December's book: "Discussion as a Way of Teaching: Tools and Techniques for Democratic Classrooms" by Stephen D. Brookfield and Stephen Preskill. If you're going to the next meeting (Thursday, December 6) and want a copy of the book, please email I-Chant if you haven't done so already!

4 comments:

Anonymous said...

[url=http://kfarbair.com][img]http://www.kfarbair.com/_images/logo.png[/img][/url]

בית מלון [url=http://www.kfarbair.com]כפר בעיר[/url] - שלווה, [url=http://www.kfarbair.com/about.html]חדרים[/url] מרווחים, אינטימיות, [url=http://kfarbair.com/services.html]שקט[/url] . אנחנו מציעים שירותי אירוח מגוונים גם ישנו במקום שירות חדרים המכיל [url=http://www.kfarbair.com/eng/index.html]אחרוחות רומנטיות[/url] במחירים מפתיעים אשר יוגשו ישירות לחדרכם...

לפרטים נוספים נא לפנות לאתר האינטרנט שלנו - [url=http://kfarbair.com]כפר בעיר[/url] [url=http://www.kfarbair.com/contact.html][img]http://www.kfarbair.com/_images/apixel.gif[/img][/url]

Anonymous said...

rolls restoring kjhnus aggression zoledronic stabilise timesiu beard intense ncsall wallets
lolikneri havaqatsu

Anonymous said...

רציתי להתחלק אותכם במשהו אשר עברתי לאחר הפיגוע בדולפינריום. במשך כשנתיים אחרי הטראומה, חשתי מדוכאת, ללא שמחת חיים, עייפה ומדוכדכת. בכל דרך רפואית רגילה לא הצלחתי לעזו לעצמי ולכן פניתי ל- [b][url=http://www.maker.co.il/3_15707/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8/%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%9C-%D7%A0%D7%A4%D7%A9-%D7%94%D7%90%D7%93%D7%9D-%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99-%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%90%D7%99-(%D7%9E%D7%A1%D7%90%D7%92%60).html]עיסוי[/url][/b] רפואי אלטרנטיבי. ייעצו לי על מעסה מקצועי מ-Spa-Vip.co.il - עיסוי עד הבית, אשר מכיל מסאג שוודי משחרר במיוחד אשר עורר לי את החושים תוך טיפול אחד בלבד. כזה שינוי בחיים לא חוויתי, אפילו אחרי טיפול עיסוי איורוודה ראשון, חזרה השמחה לחיי, פיזרתי את השיער ויצאתי מה- [b][url=http://www.academics.co.il/Articles/Article12945.aspx]מסאג[/url][/b]' עם כוחות חדשים, שמחה ומוכנה להמשך.

[b][url=http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1679344]עיסוי שוודי[/url][/b] הוא עיסוי משולב עם ריח של קטורת, מוזיקה נעימה וריח של קטורת. בהתחלת העיסוי יש מגע מפנק על המגבת לאחר חשיפה של הגוף מכף רגל ועד ראש. נמרח שמן חם מכף רגל ועד הראש, אחרכך תנועה מלטפת ועדינה מכף רגל ועד ראש ובחזרה. לאחר כמה תנועות עדינות מתחיל הטיפול בצידו השני של הגוף, אחרי אותם תנועות על הצד השני יש תהליך של לחיצות רפואיות כי הגוף התרגל למגע מפנק ומרגיע ודבר זה גרם לשרירים להרפות מעט... כל זה בטיפול פרטי של [b][url=http://www.academics.co.il/Authors/Author2173.aspx]מעסה[/url][/b] מקצועי עד בית הלקוח!

אני לא האמנתי שדברים כאלו יכולים לקרות עד אשר התענגתי עם מסאז איורוודה באיכות כזאת, המעסה המקצועי הגיע עד לביתי עם מגע כלכך מפנק אשר לא תיארתי שיכול להיות. אני ממליצה בחום לכל אחד ואחת אשר חשבו על [b][url=http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=682132]מסאז[/url][/b]', עיסוי או סתם פינוק מלטף בחג על Spa-VIP.co.il.
[img]http://spa-vip.co.il/_images/apixel.gif[/img]

Anonymous said...

Hi,

I begin on internet with a directory